Μετά την μπόρα την δαιμονική θά 'ρθει η λιακάδα η θεϊκή. Του λοιπού ..μη λυπού!!

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

"Σήμερα, το να διαβάζει κανείς τους προφήτες είναι σαν να διαβάζει την εφημερίδα. Τόσο ξεκάθαρα είναι γραμμένα"

Κύπριοι ανορθώσατε τας κεφαλάς υμών. 

Ήγγικεν η ώρα της απολυτρώσεώς σας.

Οι 'εφημερίδες" σήμερα:
Η Τουρκία αποσύρει δυνάμεις από Ελλάδα και Κύπρο για να ενισχύσει τα μέτωπα στην Συρία.
Δείτε εδώ:
https://www.skai.gr/news/world/proin-dioikitis-tis-kyp-giati-o-erntogan-apesyre-strateymata-apo-evro-kai-kypro-vid

Οι προφήτες πριν 30 χρόνια:

*Προφητεία του προφήτη του Γένους Αγίου Παϊσίου στον Κύπριο αγιογράφο Αντρέα Ξενοφώντος το.. 1989:



Μαρτυρία Ξενοφώντος Ανδρέα, Αγιογράφου από την Λεμεσό, στο κανάλι SIGMA της Κύπρου στην εκπομπή «με τη Ελίτα»



Γνώριζα τον γέροντα  Παΐσιο από το 1989. Μετά από προσωπικά προβλήματα τον επισκέφτηκα κι έκατσα μαζί του σχεδόν μια ...(συγκίνηση στην φωνή του Α.Ξ., μάλλον εννοεί μιαν ημέρα). Τον ρώτησα λοιπόν και για την Κύπρον. Τον ρώτησα τότε αν θα φύγουν οι Τούρκοι από την Κύπρο.      Μου απάντησε:
-« Και βέβαια θα φύγουν»
-«Εμ πως θα φύγουν; Εμείς είμαστε αδύναμοι»
-ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
"Θα ανοιχτεί ένας πόλεμος, μου λέει, στην περιοχή που θα πάει γύρω στα τέσσερα χρόνια. Και θα είναι σχεδόν παγκόσμιος. Και θα αναγκαστεί να μεταφέρει -η Τουρκία- όλον της το πολεμικόν υλικό και τα στρατεύματα , κι εσείς όπως φύγατε θα επιστρέψετε, με τα  λεωφορεία, με τα φορτηγά, με τα τρακτέρ...» «Θα σκοτωθούν μερικοί γιατί θα αντιδράσουν. Γιατί ποιος φεύγει εύκολα από το «σπίτι» του που ζούσε τόσα χρόνια έστω κι αν δεν είναι δικό του.. Το ίδιο θα γίνει και στην ελεύθερη Κύπρο. Θα έρθουν οι τουρκοκύπριοι στα σπίτια τους. Η δε Τουρκία θα καταστραφεί εντελώς.»
-Και πότε θα γίνουν αυτά Γέροντα;
-« ΄Ε, δεν θα κρατήσουν όσον ο κομμουνισμός στην Ρωσία..»
- Όταν μου έλεγε αυτά ο Άγιος, ήταν 1989, ο κομμουνισμός κράταγε.
Μα γέροντα μου, του λέω ο κομμουνισμός ακόμα είναι..        
–« Τρέμουν τα πόδια του θηρίου, ακόμα λίγο και χρααπ, σωριάζεται!»
- Και γιατί θα γίνει ο πόλεμος;
-«Ο πόλεμος θα γίνει για το νερό.» μου είπε, αλλά δεν μου εξήγησε για ποιο νερό.. όταν επέμεινα για ποιο νερό μου απήντησε : - « Έ, ας αφήσουμε και κάτι..»
Σε κάποιον που ήταν εκεί, γύρω στα 50 - 55, πρόσφυγας ,του είπεν: - « Εσύ θα πας σπίτι σου»
Επιστρέφοντας στην Κύπρο, όπου και να τα ‘λεγα όλα αυτά, κανείς δεν με πίστευε και με κορόιδευαν. Μέχρι που κάποια στιγμή, το 1993-94, πότε έπεσε ο κομμουνισμός( σ. σ. το 1991 άρχισε η κατάρρευση) ορισμένοι από αυτούς μου τηλεφώνησαν για να μου ζητήσουν συγγνώμη. Όσο δε για τα υπόλοιπα, τα προσωπικά μου, ότι μου προέβλεψε βγήκε επίσης αληθινό…

*Η απομαγνητοφώνηση έγινε από το: https://youtu.be/rACYQhqw1Jw

Το απόσπασμα με την ανωτέρω μαρτυρία του Αντρέα Ξενοφώντος αρχίζει στο 36΄




Δεν υπάρχουν σχόλια :